Stan med Clara och Tilda!

Efter skolan idag så skyndade jag mig hem för att sedan ta 14.20 bussen till stan med Clara och Tilda. Jag köpte en tröja från JC för 180kr (kostade igentligen 599kr), en topp från JC för ca 40kr tror jag (kostade igentligen 149kr) och ett par lösögonfransar från Åhlens för 69kr (kände att det var länge sedan jag hade det så jag köpte dem) förutom det så köpte jag en milkshake och lite godis. Måste säga att bussresorna till och från stan är nog roligare än att va i själva stan. Hihi. Vi åkte hem med 18.10 bussen och kom hem kl.18.40. När jag väl kom hem så tog jag mig en dusch, åt chinamat (mums!) gjorde läxor och satte mig här, för jag kände att jag skulle ta lite hjälp av google translate för franska läxan som jag inte är helt 100 på ännu, igentligen så kunde jag ha tagit lite hjäl från mamma med franska läxan fast jag ville inte störa henne eftersom det var ett program på TV:n som hon skulle se. Snart ska jag väll plugga lite mer, läsa och sedan platta håret när det har torkat. Ha det så bra! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0