Tillbaka från lägret.

Tidigare idag så kom jag hem ifrån konfalägret. Riktigt kul faktisk. Dagarna har helt klart vait värda! Har massa läxor att göra nu också. Fast jag skiter faktiskt i att göra dem idag, för jag har verkligen ingen lust, är jätte trött efter helgen och så vill jag bara kunna ha lite lugn och ro utan att behöva göra massor av läxor direkt jag kommit hem från lägret. Haha måste bara säga att jag och Clara la en jätte stor godis spindel i Tildas säng under lägret och gud som hon skrek! Extremt kul och värt det, fast vi gör nog aldrig om det i och med att Tilda blev så rädd och om man gör det mer än en gång så blir det ju rätt taskigt, men extremt kul var det! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0