Skolfotona kom idag.

Hej! Nu var det ett tag sedan jag senast bloggade. Men det har ändå inte hänt nogonting specielt ändå. Idag så fick vi se på film under franskan iaf. Det är inte måga gånger man får det för Britt så det var otroligt skönt. Efter skolan så åt jag lite, sätte på datorn gjorde lite läxor och poppade popcorn. Jag fick skolfotona idag också. Den var inte särskilt fin så jag kände att det skulle vara onödigt att köpa någon. Fick klassporträttet också. Inte särskilt fint det heller, men i mitt fall så var det iaf bättre än förra årets, fast eftersom jag ska beställa skolkatalogen så behöll jag inte den heller. Ikväll är det ju nya avsnitt av 2 and a half men också! Eftersom dagen hittills har varit almänt tråkig så blir det nog höjdpunkten på dagen... xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0