Onormalt glad! :D

Har varit riktigt glad idag! Känns extremt skönt det! På gympan idag så var det konditions träning. Fatta vad jag dog! Måste nog verkligen försöka få upp kondisen om jag ska orka med copern (har ingen blekaste aning om hur det stavas) nästa vecka. Efter skolan så var jag med Tilda. Vi pluggade lite, såg lite på TV och satt och larvade oss i hennes rum. Tilda skrev i alla fall hej till en kille från min mobil förut (killen var från någon hockey match som var här i närheten som vi hade kollat på och sedan fått hans nr). Så jag trodde ju att han inte hade någon aning om vem jag var så jag skrev lite roliga saker till han tills han frågade hur jag hade det i Kil (där jag bor) och då dog jag. HAHA! Men riktigt roligt var det i alla fall. Så jag bad om ursäkt och sedan så skrev vi lite med varandra. Nu ska ja gå ta en dusch och sedan hade jag tänkt mig gå plugga sönder på tyska! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0