Min långa dag.

Hej, kom hem från konfan prick 19.00. När jag kom hem bytte jag om, satte på radion på högsta volym och sedan gick jag ut till köket för att laga lite mat (hoppas ni förstår att jag var ensam hemma, för det finns inte en chans att jag skulle få ha på musik på högsta volym i fall någon var hemma!). Det blev i alla fall risnudlar, äggröra och ett äpple till middag. Jag tog mig också lite pumppaj till efterrätt. (Var pajen verkligen gjord av pumpa? Svaret är ja. Vet att det låter äckligt fast det är faktiskt riktigt gott!) med lite grädde till. Efter det så gick jag och satte mig här. Senare ikväll får jag gå och plugga fysik till fysikprovet som är imorgon och jag som är så duktig har bara läst igenom det 1 gång hit tills. Är jag alltid lika smart? Ja. För någon aledning så ''råkar'' jag alltid lämna provet tills typ 1-3 dagar innan provet och då måste jag plugga som en galning. Det törliga är att jag inte äns kommer ihåg typ någonting efter jag läste det heller.. Tänkte att jag skulle berätta lite om vad vi gjorde på konfan idag också. Vi lärde oss slå upp grejer i Bibeln (rätt svårt i början faktiskt, hehe.), körde en tävling, delades upp i 3 olika gruper som sedan skulle göra en pjäs utav olika texter i bibeln, lyssnade på musik och skrev i våra konfaböcker och efter det fick vi sluta. Juste, vi hade matteprov i skolan idag också. Fatta typ hälften av alla uppgifter. Tyckte att det var dåligt att Anders (min mattelärare) inte hade gått igenom allt med oss som skulle vara med på provet. Får förhoppningsvis ett E i alla fall! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0