Halloween Pyntat!

Hejhej! I skolan idag så hade vi fysik-prov. Gick rätt bra tror jag, men eftersom jag alltid bara får C hur mycket jag än försöker så tror jag att jag ändå bara kommer få ett C nu igen, men jag hoppas ju såklart på lite bättre! I skolan idag så gjorde vi massa av Halloween saker på de flesta lektionerna. Väldigt skönt faktiskt att man slapp jobba så mycket! Sedan jag kom hem så har jag Halloween pyntat lite, lockat mitt hår så att det stått ut från alla ändar, övat på musik-provet till imorgon och chillat. Pappa kom hem med lite Halloween smink från stan förut också, han tog med lite ''matpumpa'' också så vi kan baka pumppaj imorgon. Har lagt märke till att pappa har blivit mycket schystare på sistone. Hahah... Just nu sitter jag och lyssnar på Justin Biebers låt ''Mistletoe''. Får mig verkligen att längta till Jul! Nej, nu är jag så sjukt trött så att jag tänker att jag går och lägger mig snart. Juste! Tänkte förklara varför jag typ aldrig lägger ut bilder på bloggen och det är för att det är något jätte konstigt med mitt konto så det är massa grejer som inte kommer upp. Har ingen lust att skapa ett nytt konto bara för det heller. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0