.

Tjohoj! Idag i skolan så skulle vi sluta 13.40 (våran tidigaste dag under veckan) men eftersom det skulle komma någon hjärnkirurg som skulle prata om hjärnan som började 13.40 (samtidigt som vi slutade) så fick vi inte gå förräns 40 min. Får man äns göra så?! Tyckte att det var lite dumt att sätta grejen just vid den tiden och vi inte fick gå hem. När jag kom hem så var jag i alla fall med Tilda ett tag. Vi gjorde läxan, låg och dega i soffan och sedan gick vi ut och promenerade. Sedan när jag kom hem så åt jag gudomlig chinamat, tog en dusch och åt en nybakade bulle med lite mjölk till. I lördags, alltså när jag och Tilda sov över hemma hos Clara så såg vi aldrig på skräckfilm, istället så kollade vi på några skräck-trailers. Det började med att jag satt och skrämde Tilda och Clara, men de blev för rädda så jag var tvungen att sluta. Det roliga va sen att efter jag hade slutat att skrämma dem så satt Tilda och höll hårt i min arm och skvatt till då och då medans jag satt och skrattade. Vi gick också och smög på grannarna som hade fest. Det var riktigt kul! Juste, imorse så försov jag mig till 7.00 när egentligen skulle upp kl.6.00. Så jag fick inte lite bråttom! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0